Denise van Beek

Een leven zoals jij voor ogen hebt

Denise van Beek

Klant

Denise van Beek

Case

Website, Huisstijl, Grafische vormgeving

Branche

Mensen & samenleving

Denise van Beek

Leef je veelal op de automatische piloot en ben je voornamelijk bezig met de verwachtingen van anderen? Denise van Beek helpt je om jouw pad naar innerlijke rust te bewandelen. Zodat jij, stap voor stap, kan leven vanuit jouw kern en het leven kan leiden waarvan je droomt.

Websites

Coach in Lifestyle & Persoonlijke Ontwikkeling

De website geeft een warme en persoonlijke touch aan de dienstverlening van Denise. Alles met een open karakter, net zoals haar dienstverlening. Vanaf de buitenkant lijkt dit dan misschien een ‘standaard’ website, maar niks is minder waar. Naast de algemene informatie die je op een website kunt vinden, zit er een compleet afgeschermd systeem in de website om een online cursus te kunnen volgen. Met dit systeem kan de client zichzelf direct online registeren én betalen. Voor de betalingen werken we samen met Mollie. Nadat een client een account heeft aangemaakt worden alle e-mails volledig geautomatiseerd en heeft de client toegang tot een complete eigen omgeving.

Huisstijl

Zo vrij als een vlinder

Denise kwam bij mij met de vraag om voor haar nieuwe bedrijf een complete huisstijl en website te ontwikkelen. Na diverse brainstorm sessies en vele concepten verder is er gekozen om een ‘vlinder’ te gebruiken als beeldmerk. En voor strakke, maar sierlijke typografie. Voor de kleuren hebben we gekozen om gebruik te maken met warm en natuurlijke kleuren. In de complete huisstijl is de bruine kleuren in combinatie met beige leidend. De groene kleuren hebben we bijgevoegd om elementen te accentueren.

Voor de mensen een scherp oog; als je goed kijkt, zie je in de vlinder de letters ‘D’ en ‘B’.

Voor mijn bedrijf heeft Patrick het logo, de huisstijl en website gemaakt. De samenwerking heb ik direct vanaf het begin als heel prettig ervaren. Er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen en naar je wensen geluisterd. Deze wensen weet hij te vertalen naar datgene wat je voor ogen hebt. Dit resulteert dan ook in een prachtige website die precies aansluit bij wat ik in gedachten had. Patrick is servicegericht, vriendelijk en staat voor je klaar. Hij is bereid om net dat stapje meer te zetten. En dat is direct terug te zien in wat hij creëert. Kortom: een fijne en opbouwende samenwerking die heeft geleid tot een eindresultaat zoals ik voor ogen had!

Dolfinarium

Het grootste zeezoogdierenpark van Europa

Dolfinarium

Klant

Dolfinarium

Case

Grafische vormgeving / Drukwerk & Social Media

Branche

Leisure

Zoveel te beleven in één dag!

Het Dolfinarium te Harderwijk is het grootste zeezoogdierenpark van Europa. Het welzijn van de dieren is de hoogste prioriteit. Van dolfijnen tot zeeleeuwen en walrussen. Het krachtigste wapen is de educatie van het Dolfinarium. Tegenwoordig met een groot waterpark.
Grafische vormgeving

Van concept naar werkelijkheid

Als eindverantwoordelijke van alle reclame (print) uitingen die het Dolfinarium naar buiten bracht, heb ik mij in totaal twee jaar verbonden aan het Dolfinarium in de functie als Grafisch Vormgever.

Mijn taak was om alle reclame uitingen sluitend te maken in de vernieuwde huisstijl die destijds nog in ontwikkeling was. Ik heb daarmee aan de basis gestaan van de complete make-over van het Dolfinarium. Naast de uitingen van het Dolfinarium heb ik ook gewerkt aan reclame-uitingen voor Linnaeushof, Neeltje Jans en het Belgische Boudewijn Seapark die ook onderdeel zijn van het Spaanse Aspro Parks.

Het grootste project wat ik heb opgeleverd is de park bewijzering en bebording. Het hele park is volledig vernieuwd naar een goede aanduiding die voor iedereen te begrijpen is en in lijn ligt met het tijdenschema wat de bezoekers ontvangen. Zoeken is hiermee verleden tijd.

Online

Website & Social Media

Naast de grafische klussen was het beheer van de website ook onderdeel van de taken die ik uitvoerde.

Van het aanpassen van pagina’s, het toevoegen van complexe formulieren en oplossen van technische problemen voerde ik uit. Het Dolfinarium is ook veel actief op Social Media. Hiervoor heb ik i.s.m. de content bedacht, gemaakt en gepland.

Beau & Zeau

Bekend van het televisie programma Utopia.

Beau & Zeau

Klant

Beau & Zeau

Case

Website, Branding, Grafische vormgeving

Branche

Persoonlijk

Beau Nellissen

Op 19 april 2017 trad de Limburgse Beau Nellissen toe tot de Utopia familie. In het beloofde land dat dagelijks te zien was op televisie heeft Beau leuke en leerzame dingen kunnen ondernemen. Op 17 april 2018 heeft zij Utopia na een stemronde voor de finale moeten verlaten.
Websites

Een persoonlijke website

Een kleine maand na haar deelname aan Utopia kwam ik in contact met Beau. Beau wilde haar eigen kledinglijn beginnen met ludieke teksten en een website waar ze kon vertellen wat zij leuk vind en wat ze graag doet.
Huisstijl

Met een eigen touch

We begonnen met het ontwerpen van een logo. Beau had een idee die omgezet moest worden naar een concept.

Toch bleek het idee niet helemaal wat ze wilde en hebben we meerdere concepten gemaakt. Daar is een nieuw idee uitgekomen en hebben op dat idee weer meerdere concepten uitgekomen. Uiteindelijk is het een strak logo geworden met als finishing touch speelse lijnen.
Kleding

Eigen kleding lijn

Tijdens meerdere sessies hebben we samen gekeken naar de verschillende teksten en de vormgeving van de kleding. Beau weet daarbij precies wat ze wilt en let, net zoals ik, goed op de details.

Inmiddels is haar kleding te koop in T-shirts, jurkjes, hoodies, cap & beanie, tanktops en off shoulder t-shirts.

people@places

Werken was nog nooit zo leuk!

people@places

Klant

people@places

Case

Website, Grafische vormgeving / Drukwerk & Narrowcasting

Branche

Facilitaire dienstverlening

Hét nieuwe werken doe je bij people@places

people@places is er voor de accountmanager, zzp’er en (kleine) ondernemer die snel en flexibel een flexplek, vergaderruimte of kantoorruimte nodig heeft. people@places is een verhuurconcept en heeft locaties in Midden- en Oost-Nederland.
Websites

Zeker geen spoileralert

De website is in alle opzichten strak en helder gehouden. Het ontwerp helpt je door de vele witruimtes en duidelijke teksten.
We geven een compact maar compleet overzicht van de mogelijkheden die people@places te bieden heeft. We voorkomen een ‘spoiler’ op de website en creëren een goede beleving. Het doel van de website is om ondernemers te inspireren en vervolgens daadwerkelijk gebruik te maken van de faciliteiten van people@places.
Narrowcasting

Toegankelijk en helder!

Naast het persoonlijke ontvangst door de gastheren/-vrouwen is de narrowcasting een ondersteund middel om de bezoekers te informeren waar de ondernemers zijn gevestigd op de verschillende locaties.
Om de narrowcasting op alle locaties te gebruiken hebben we een uitgebreid CMS ontwikkelt waarin per locaties de slides opgemaakt kunnen worden. De mogelijkheden zijn daardoor onbeperkt.
Drukwerk

Achterhaald communicatie middel?

Of drukwerk achterhaald is? Zeker niet! Met drukwerk kun je je onderscheiden van de concurrentie.
Naast de online communicatie zijn we ook druk bezig geweest met nieuwe folder materialen. De folder is zo ontwikkeld dat het eenvoudig gepersonaliseerd kan worden per locatie.

Basketball Experience Nederland

Basketball Experience NL brengt werelden bij elkaar

Basketball Experience Nederland

Klant

Basketball Experience Nederland

Case

Website met webshop, Grafische vormgeving & Drukwerk

Branche

Sport

Ervaar basketbal in een rolstoel!

Door rolstoelbasketbal te laten ervaren op allerlei niveaus, bij verschillende leeftijdscategorieën, van bedrijf tot vriendengroep, van evenement tot cursus, zorgt stichting BEN voor een positieve invloed op de beeldvorming van gehandicaptensport.
Websites

Meer dan een website

De website is compleet vernieuwd, waarbij er specifiek rekening is gehouden met een fijne werking op smartphone.
In het heldere ontwerp is door gebruik te maken van de huisstijl kleuren met veel wit ruimte te werken, rekening gehouden dat de website voor elke doelgroep geschikt is om te lezen. Daarnaast is de website ontwikkeld in meerdere talen. Het doel van de website is om de mensen te informeren en op de hoogte te houden van de bezigheden van Basketball Experience Nederland.
Webshop

Leverancier voor de sporter

De website heeft mogelijkheid om producten te verkopen. In de webshop verkoopt Basketball Experience Nederland rolstoelen en de onderdelen daarvan.

 Er wordt samengewerkt met een externe partner om alle betalingen vlekkeloos en veilig te laten verlopen. Daarnaast is het mogelijk om uitgebreide rapporten in te zien op het gebied van omzet en voorraad.

Donatie mogelijkheden

Samen sta je sterker!

Basketball Experience Nederland is een stichting speciaal voor de sporter. Doordat het een stichting is, moeten zij het voornamelijk hebben van donaties en giften.

Om de donaties naar een volgend level te kunnen brengen is er een optie in de website gebouwd om directe donaties via de website te laten verlopen. De bezoeker kan kiezen voor een eenmalige donatie of een donatie die maandelijks terug komt. Zowel de eenmalige als maandelijkse kosten worden automatisch geïncasseerd.
Drukwerk

Jaarlijkse terugblik

Basketball Experience Nederland is een stichting wat door velen vrijwilligers, donateurs en sponsoren ondersteunt wordt. 

Speciaal voor hen wordt er jaarlijks met een terugblik stilgestaan bij wat de stichting het afgelopen jaar allemaal bereikt heeft.